A Husqvarna a német piacot célozza

A Husqvarna jelentősen növelné a piaci részesedését Németországban. A tervekről a cég vezetője beszélt a Baumán.

2013. április 23.

A Husqvarna Construction Products célja, hogy jelentősen növelje piaci részesedését Németországban a befektetési, az értékesítési, szolgáltatási területen - tudósít az International Rental News.

Anders Strøby, a svéd Husqvarna Construction vezetője a Bauma kiállításon nyilatkozott a cég terveiről.  Strøby szerint Németország volt a legnagyobb piac Európában a  vállalat termékei számára termékei - vágás, csiszolás és felület előkészítő eszközök terén is -, Husqvarna tehát továbbra is intenzíven jelen lenne a német piacon.

"Mi sohasem az árban versenyeztünk", jelentette ki Strøby, hozzátette: "a versenyképességünk alapja, hogy jobb termékeket és szolgáltatásokat kínálunk a vevőink számára." Ehhez kapcsolódik, hogy a Husqvarna új szolgáltató központot nyit Dortmundban, ami kiegészíti a már meglévő München közelében lévő központot, és bővíti értékesítési hálózatát is.

Ajánló a Magyar Építő Fórum legújabb számából


Iparági együttműködések. Partnerségek, melyeket nagy gépgyártók kötöttek kisebb, nagyobbrészt a szektoron kívülről jövő szereplőkkel. Teszik ezt annak érdekében, hogy lépést tudjanak tartani az iparág jövőjét meghatározó trendekkel.

Korszakváltás. A csepeli Szabadkikötőben működő MAHART Container Center 2025-ben jelentős technológiai ugrást hajtott végre: a terminál új, SANY gyártmányú, sínre szerelt portáldaruval (RMG – rail-mounted gantry) váltotta le az 53 éves GANZ-berendezést.

Piros pont a jóknak. Évtizedek óta ismeri el a legjobb termékeket előállító szakemberek munkáját a Red Dot dizájndíj. A nemzetközi szakmai zsűri által kiosztott rangos német díj nemcsak a fogyasztási cikkek, hanem a műszaki berendezések, járművek és építőgépek világában is mérvadó.

Impresszum Előfizetés Médiaajánlat Adatvédelem Hozzászólási szabályzat Süti beállítások

Brand Content Kft. 2022 ©