Nemsokára indul a budai fonódás
2014. július 08.

Eredményt hirdettek a budai fonódó villamoshálózat kivitelezésére tavaly decemberben kiírt közbeszerzési eljárásban, így hamarosan megkezdődhet a jelenleg széttagolt budai villamosvonal-hálózat összekötésének kivitelezése.
A BKK a villamoshálózat Bem rakparti ága megépítésére a nettó 4,4 milliárd forintos ajánlatot beadó BEM Tram Konzorciumot hirdette ki nyertesnek. A kivitelezés részeként új villamosvágányt építenek a Germanus Gyula park és a Batthyány tér között.
A Margit körúti ág kivitelezésével - azaz a már nem közlekedő 17-es és a 4-6-os villamos vonalának összekötésével, a Török utcai és a Frankel Leó utcai új megállóhelyek megépítésével, valamint a 17-es eddigi villamos pályájának felújításával a Margit hídtól a Tímár utcáig - a nettó 8,2 milliárd forintos ajánlatot beadó ÓBUDA Tram Konzorciumot hirdették ki az eljárás nyertesének. A vágányépítésen túl a kivitelező feladata a megállóhelyek és az áramellátás korszerűsítése, a kapcsolódó út- és közműépítési, forgalomtechnikai, műtárgyépítési munkák elvégzése.
A Bem rakpart látványterve az új villamospályával (BKK)
Forrás: MTI, Index.hu
Fotó: BKK
Régiből új

Minőség, pontosság, energiahatékonyság és a források kímélése. A HEWI G. Winkler GmbH céljai eléréséhez a Jungheinrichet bízta meg az új gyár építésével.
Így épült a Néprajzi Múzeum

Interjú Sánta Csaba (ZÁÉV) főmérnökkel, projektigazgatóval és Lendvai Péter (Magyar Építő) létesítmény főmérnökkel, projektigazgató-helyettessel.
Így épült a Magyar Zene Háza

Lapunk exkluzív interjúja Papatyi Balázzsal, a Magyar Építő létesítmény főmérnökével, a kivitelezés vezetőjével.
Kommentek