Tisztán elektromos villástargonca a Manitou-tól

A korábban bejelentett gép először volt látható a Matexpo kiállításon.

2021. október 13.

Azok után, hogy az MRT VISION és VISION+ családok bemutatójára online került sor néhány hónappal korábban, a Manitou cégcsoport idén szeptemberben a belgiumi Matexpo szakkiállításon mutatta meg fizikai valójában az első MRT 2260 forgóvázas-teleszkópos villástargoncát.

6 tonnás terhelhetőségével és 22 méteres rakodási magasságával az új modell felveszi a versenyt hagyományos, belső égésű motorral szerelt társaival. Az MRT 2260 a cég tervei szerint három változatban lesz megvásárolható. A lítium-ion akkumulátorral szerelt, tisztán elektromos alapváltozat akár 4 órát is végigdolgozhat egyetlen feltöltéssel. Szintén 100%-ban elektromos, ám immár két akkuval ellátott típustestvére megduplázza ezt, így a gép évente akár 1000 órát tölthet munkával. A fentiek mellett elérhető lesz egy hibrid, hatótáv-növelős változat, melyben dízelmotor tölti az akkumulátort a folyamatos üzem érdekében.

Szöveg és kép: Manitou Europe

Kommentek

Kommenteléshez be kell lépni.   , Regisztráció

Ajánló a Magyar Építő Fórum legújabb számából


A Doosan 2021. decemberben nem kevesebb mint 10 új gumikerekes és lánctalpas kotró modellt mutatott be, ezzel teljessé téve a cég DX-7 típuscsaládját, mely összesen 17 lánctalpas és gumikerekes, Stage V. motorral felszerelt kotrót ölel fel.  A modellek üzemi tömege 5 és 100 tonna közt alakul.

Az ÉVOSZ idén is elkészítette „Az építési ágazat 2022. évi súlyponti problémái, javaslatok ezek megoldásához”  című szakmai anyagát. Cikkünkben a 10 fejezetből álló dokumentum első két fejezetét idézzük.

Itthon 2021. júniusban közzétették a „Magyarország Nemzeti Hidrogénstratégiája” c. dokumentumot,  amelynek célja, hogy ösztönözze a hidrogéngazdaság kiépítését és biztosítsa Magyarország aktív szerepét az európai hidrogéntechnológia bevezetésében.  Hazai és nemzetközi körkép.

Impresszum Előfizetés Médiaajánlat Adatvédelem

Brand Content Kft. 2022 ©