Európába érkeztek a VisionNav vezetőnélküli targoncái

Összhangban a cég globális marketingstratégiájával, a VisionNav Robotics jelenleg forgalmazópartnereket keres szerte Európában.

2022. január 26.

A vezetőnélküli, látásvezérelt (vagyis szenzorokként kamerákat használó) ipari járművek specialistájaként ismertté vált VisionNav néhány napja jelentette be teljesen automatizált targoncáinak és intelligens üzemeltetési rendszereinek bevezetését az európai piacra.

A VisionNav termékpalettája többek közt vezetőnélküli ellensúlyos targoncákat, felrakó targoncákat, raklapemelőket és vontatókat ölel fel. Összhangban a cég globális marketingstratégiájával, a VisionNav Robotics jelenleg forgalmazópartnereket keres szerte Európában.

Míg a VisionNav vezetőnélküli rendszereit olyan nagynevű ügyfelek is alkalmazzák, mint a Nestlé, a DHL vagy a Walmart, számtalan olyan vállalkozás is élvezheti a cég termékeinek előnyeit, melyek elsősorban kis és közepes méretű targoncákat használnak.

A VisionNav vezetőnélküli targoncáinak lelkét alkotó látásvezérelt navigációs technológia egyszerűen kifejezve annyit tesz, hogy a járművek a rájuk felszerelt kamerák segítségével tájékozódnak az üzemeltetés helyszínén. A targoncák működési környezeteként szolgáló létesítmények építészeti kialakítását és a tárolórendszerek alaprajzát tartalmazó offline térképeket a látásvezérelt navigációs rendszer veti össze a kamerákból érkező képpel, így a járművek hatékonyan és biztonságosan mozoghatnak a raktár területén. A több jármű kezelésére alkalmas rendszer az optimális hatásfok érdekében mindig a legrövidebb, leggyorsabb és legbiztonságosabb útvonalat választja a targoncák számára.

A látásvezérelt navigációs technológia nemcsak kimagaslóan hatékony, de könnyen és rövid időn belül telepíthető, ráadásul gyors megtérülést is ígér. Nagyfokú rugalmasságánál fogva a vezetőnélküli járművek alkalmazásához a létesítmény már meglévő logisztikai folyamatait csupán minimális mértékben kell átszervezni, míg a kapcsolódó beruházás jellemzően 18-24 hónap alatt térül meg.

A kültéren és zárt raktárakban is alkalmazható vezetőnélküli targoncák a leggyérebben bevilágított épületekben is elboldogulnak, mialatt képesek megoldani minden olyan feladatot, mely egy hagyományos, vezető által irányított targoncától is elvárható – ide tartozik a tehergépkocsik rakodása (beleértve a be- és kirakodást), a raklapok felrakása és levétele sztenderd és szűkfolyosós konfigurációkban, vagy raklapok, kalodák, szállítókeretek mozgatására a raktáron belül.

Túl a nyilvánvaló bérköltség-megtakarításokon, a VisionNav vezetőnélküli targoncáinak előnyei közé tartozik az áruk, polcok és tehergépkocsik sérülésének kisebb kockázata, a pontosabb komissiózás, de itt említhető a rendelkezésre álló raktárterület hatékonyabb kihasználása is.

Ami a vezetőnélküli ipari járművek gyártását illeti, a 2016-ban alapított VisionNav Robotics egyike a világ legdinamikusabban fejlődő cégeinek. 2019 eleje és 2021 között a vállalat forgalma tízszeresére bővült, míg 2020 és 2021 azonos időszakát vizsgálva rendelésállományuk több mint 300 százalékos emelkedést mutat. Ezzel párhuzamosan a VisionNav által kötött szerződések átlagos értéke 150 százalékkal lett magasabb, az új megrendelések csaknem felét pedig a meglévő ügyfelekkel kötött új üzletek tették ki.

Szöveg és fotó: VisionNav

Kommentek

Kommenteléshez be kell lépni.   , Regisztráció

Ajánló a Magyar Építő Fórum legújabb számából


A csehországi Dobříšban található Doosan Bobcat-központban rendezték meg a Bobcat Demo Days-t. A cég a legújabb termékeit és technológiáit mutatta be.   

 

Az ukrajnai háború és következményei hatására többé-kevésbé ugyanazok a tendenciák érvényesülnek a szomszédos országok építési piacán. Egy biztos: mindenkinek fájni fog.

Átadták a Néprajzi Múzeumot, amely a Liget Budapest projekt keretében épített újabb nagyszabású épület. Díjeső a terveknek, de hogyan készült el az épület? Interjú a projektvezetőkkel.

Impresszum Előfizetés Médiaajánlat Adatvédelem

Brand Content Kft. 2022 ©