Teljessé vált a Doosan DX-7 kotrócsaládja

A Doosan 10 új modellt mutatott be, ezzel teljessé téve a cég közepes DX-7 típuscsaládját, mely összesen 17 lánctalpas és gumikerekes kotrót ölel fel. 

2021. december 20.

A Doosan a napokban 10 új modellt mutatott be, ezzel teljessé téve a cég közepes DX-7 típuscsaládját, mely összesen 17 lánctalpas és gumikerekes kotrót ölel fel Stage V motorral. A modellek üzemi tömege 14 és 25 tonna közt alakul, a most piacra dobott modellek pedig a következők: 

  - DX140LC-7, DX140LCR-7 és DX160HT-7 lánctalpas kotrók (14-16 t)

- DX235LC-7, DX235LCR-7 és DX255LC-7 lánctalpas kotrók (23-25 t)

- DX165WR-7 gumikerekes kotró (17 t)

- DX170W-7, DX190W-7 és DX210W-7 gumikerekes kotrók (18-22 t)

A fenti modelleket megelőzően az elmúlt fél évben már megjelent a közepes DX-7 család hét tagja, név szerint:

- DX225LC-7 lánctalpas kotró (23 t)

- DX140W-7 és DX160W-7 gumikerekes kotrók (16 t)

- DX245NHD-7 lánctalpas kotró (25 t)

- DX210-7, DX210NLC-7 és DX210LC-7 lánctalpas kotrók (21 t)

A gyártó nemrég online sajtótájékoztatón mutatta be a modelleket. Mint látható, az első lépést a DX225LC-7 érkezése jelentette. Az új munkagép a méretosztályban elsőként kapta meg a Doosan D-ECOPOWER rendszerét, mely a hidraulikarendszer átfolyási teljesítményének és nyomásának intelligens, elektronikus szabályozásával garantálja a teljesítményt és üzemanyagtakarékosságot. Összességében elmondható, hogy a DX-7 modellek minden területen komolyabb teljesítményt képesek felmutatni, mint az előző generáció Stage IV motoros gépei.

A gyártó kiemeli, hogy mindehhez nagyobb kényelmet, kibővített eszközhordozó képességet és újfajta segédfunkciókat társítanak, míg több új funkció szolgálja a hatékonyságot, a rendelkezésre állást és a beruházások megtérülését is. Ezzel párhuzamosan lecsökkent a dízel részecskeszűrő (DPF) karbantartásigénye is, amit jól mutat, hogy a 8000 üzemóra eléréséig semmilyen beavatkozásra nincs szükség.

A közepes DX-7 család tagjai több új funkciót és jellemzőt egyesítenek, melyek közül kiemelhetők az alábbiak:

  • Új tiltrotátor üzemmód
  • Nagyobb tömegű alapáras és opcionális ellensúlyok
  • Kibővített eszközhordozó képesség
  • Új intelligens hidraulikarendszer
  • Finomabb vázforgatást biztosító Fine Swing funkció
  • Még kényelmesebb, ultramodern fülke
  • Új emelőfül

A Doosan termékeivel kapcsolatban a www.eu.doosanequipment.com weboldalon vagy a magyar forgalmazó honlapján (https://dmker.hu/) érhetők el további információk.

Doosan Infracore Europe

Kommentek

Kommenteléshez be kell lépni.   , Regisztráció

Ajánló a Magyar Építő Fórum legújabb számából


A csehországi Dobříšban található Doosan Bobcat-központban rendezték meg a Bobcat Demo Days-t. A cég a legújabb termékeit és technológiáit mutatta be.   

 

Az ukrajnai háború és következményei hatására többé-kevésbé ugyanazok a tendenciák érvényesülnek a szomszédos országok építési piacán. Egy biztos: mindenkinek fájni fog.

Átadták a Néprajzi Múzeumot, amely a Liget Budapest projekt keretében épített újabb nagyszabású épület. Díjeső a terveknek, de hogyan készült el az épület? Interjú a projektvezetőkkel.

Impresszum Előfizetés Médiaajánlat Adatvédelem

Brand Content Kft. 2022 ©