Újra Business Superbrands díjat kapott a Magyar Közút

Másodszor kapta meg a Magyar Közút a Business Superbrands díjat.

2022. november 29.

Az idén 15 éves program az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki. A díj odaítéléséről minden évben egy többlépcsős előszűrést követően az összesen 41 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt, akik tanúsítják a márkák eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.

A Magyar Közút Nonprofit Zrt. továbbra is az egyik legaktívabb állami nagyvállalat a külső kommunikáció terén és úttörő az új generációs social media felületek alkalmazásában. A több évnyi tudatos stratégia mentén felépített kommunikáció egyik eredménye, hogy a vállalat idén újra Business Superbrands díjat nyert el. A társaság az országos közúthálózat üzemeltetőjeként az elmúlt években számos sikeres közlekedésbiztonsági kampányt és akciót valósított meg a dolgozói és az úton közlekedők érdekében is. Közösségi oldalain nemcsak egyedi és friss ötletekkel mutatja be a közútkezeléshez kapcsolódó feladatokat, hanem Magyarországon elsőként vezette be, hogy a gyorsforgalmi utakon található forgalomfigyelő kameráin keresztül valós helyzeteket részletesen bemutatva edukálja és segítse az autós, motoros, kamionos társadalmat, hogy csökkenhetőek legyenek a közlekedési balesetek számai az országos utakon.

Kifejezetten nagy hangsúlyt fektet a cég a fiatalabb generációk által használt közösségi oldalakon való kommunikációra. Ennek köszönhetően a hivatalos TikTok oldaluk (www..tiktok.com/@magyarkozut) már több mint 46 ezer követőt szerzett magának a humoros és kreatív tartalmaknak köszönhetően, az Instagram oldaluk (www.instagram.com/magyarkozut) pedig mostanra az állami nagyvállalatok között az egyik legtöbb, több mint 52 ezer követővel rendelkezik. Természetesen a társaság a mondhatni klasszikusabb felületeken, így a Facebook-on, Youtube-on és LinkedIn-en is ugyanúgy aktív.

A társaság proaktív kommunikációjának köszönhetően 2021-ben az OBSERVER Budapest Médiafigyelő Kft. elemzései alapján 5500 sajtómegjelenése volt a cégnek, melynek jelentős, 25,4%-a pozitív és 74,3%-a semleges volt. A legtöbb cikk a társaság sajtótájékoztatói, közleményei, interjúi és social media tartalmai alapján született.

A Superbrands és Business Superbrands díjakat 2022. november 23-án a Budapest Music Centerben adták át. A Magyar Közút nevében az elismerést Pécsi Norbert Sándor kommunikációs osztályvezető vette át:

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0TSNFZgvo8zq6w8G3xBYLdHZXFoNw25JnSKfXy8qHy6ZhWhyVH6snsCyEicYVBNwBl&id=100067134051571

Kommentek

Kommenteléshez be kell lépni.   , Regisztráció

Ajánló a Magyar Építő Fórum legújabb számából


Idén 13. alkalommal szálltak versenybe építőipari gyártók, kivitelezők és kutatóintézetek a bauma Innovációs Díjért. Hogyan alakul az iparág jelene és jövője?  Erről olvashatnak.

Előtérben a háttéripar. Milyen folyamatok zajlottak le az utóbbi években és hogyan áll a magyar építőanyag-piac 2022 telén? Válaszol Szarka László, a MÉASZ elnöke.

Magyarországi lakáspiac 2022. Mekkorát fordult fél év alatt a világ?  A Nemzeti Bank elemzői mutatják be az idei folyamatokat.

Impresszum Előfizetés Médiaajánlat Adatvédelem

Brand Content Kft. 2022 ©