Új Doosan kotró

A Doosan nemrég jelentette be a 36 tonnás DX350LC-7 lánctalpas kotró érkezését kínálatába.

2020. január 22.

A Doosan októberben jelentette be a 36 tonnás DX350LC-7 lánctalpas kotró érkezését kínálatába. Az új gép a Stage V-kompatibilis modellek közül elsőként hasznosítja az innovatív D-ECOPOWER technológiát, mely a magasabb termelékenység és az üzemórára vetített alacsonyabb gázolajfogyasztás mellett finomabb irányítással csábítja a potenciális vásárlókat.

A D-ECOPOWER technológia elsősorban a hidraulikarendszer szerepére összpontosít, emellett kiváló példa arra, hogy az alkatrészek és eljárások folyamatos tökéletesítésével miként képes a gyártó a korábbinál magasabb szintű energiahatékonyság megvalósítására.

A Doosan D-ECOPOWER elektronikus vezérlésű szivattyút párosít a zárt központú hidraulikarendszerhez, melynek eredményeképp – a kiválasztott üzemmód függvényében – termelékenység terén akár 26, míg üzemanyagfogyasztás terén akár 12 százalékos javulás érhető el. A zárt központú vezérlőszelep a lehető legalacsonyabbra csökkenti a nyomásveszteséget, míg az elektronikus vezérlésű szivattyú hatékonyabb megoldást kínál a motorteljesítmény optimalizálására.

A D-ECOPOWER kilenc szenzort tartalmaz, melyekkel érzékeli és pontosan nyomon követi az adott feladat elvégzéséhez szükséges hidraulikafolyadék-mennyiséget, így elkerülhető, hogy folyamatosan fix mennyiségű olaj áramoljon a rendszerben, azaz nő a hatékonyság. Ezzel párhuzamosan egy szoftver igen csekély energiaveszteség mellett elektronikusan szimulálja egy nyílt központú hidraulikarendszer minden előnyét. Sőt, a hidraulikarendszer és a motorteljesítmény tökéletes optimalizálása és szinkronizálása által még tovább csökken a rendszer vesztesége.

A gépről részletesebben olvashatnak a Magyar Építő Fórum magazin 2019 téli számában.

Ajánló a Magyar Építő Fórum legújabb számából


Hét év után ismét megrendezik a legnagyobb hazai építőgép-kiállítást. Tekintsünk a múltba: hogyan és mikor kezdődött a Magyarországon forgalmazott építőipari gépek bemutatása?

Az ÉBSZ Kiállításokon a gépkezelő verseny mindig nagy attrakció. Nem lesz ez másként az idei Gépshow-on sem.

Négy évtized elég volt ahhoz, hogy Kína a semmiből a világ autóipari nagyhatalmává váljon. Összeállítás arról, hogyan hódítanak a világban és Magyarországon.

Impresszum Előfizetés Médiaajánlat Adatvédelem Süti beállítások

Brand Content Kft. 2022 ©