Bemutatkozik a Hyundai új A-sorozata

Az új HX220A L 22 tonnás lánctalpas kotró kiváló üzemanyag-hatékonyságát,vezérlését és technológiai háttér támogatását emeli ki a gyártó.

2020. április 15.

Új Stage V motorral, új hidraulikus átfolyásvezérléssel, továbbfejlesztett kezelőszervekkel, 2D / 3D gépvezérléssel, új biztonsági funkciókkal, valamint hatékonyabb termelékenységgel a 22 tonnás lánctalpas kotrógép a Hyundai jelenlegi egyik zászlóshajója. Minden A-sorozatú kotrógép számos új funkciót tartalmaz: 

ECD (Engine Connected Diagnostics): A motor teljesítményéről diagnosztikai jelentéssel (e-mailben, mobilon, HiMATE alkalmazáson, vagy a HCE saját telemetriai rendszerén keresztül) támogatja az értékesítés után a technikusokat és a kereskedőket. Ez a megoldás lehetővé teszi a motor hibakódjának távoli figyelését és biztosítja, hogy a szakemberek a szükséges eszközökkel érkezzenek a helyszínre a felmerülő meghibásodás kijavítására.

MCD (Machine Connected Diagnostics): Lehetővé teszi a felhasználó számára, hogy a gép teljesítményéről a HiMATE-ben feltüntetett adatokat összegyűjtse és elemezze.

FOTA (Firmware Over The Air): Ez távoli szoftverfrissítéseket tesz lehetővé az MCU (Machine Control Unit) és az RMCU (Remote Machine Control Unit) számára, a szoftverfrissítés elérhető a HiMATE-ben. A gép indításakor az operátor értesítést kap arról, hogy telepítenie kell az MCU és az RMCU frissítéseit, amikor pedig az üzemeltető befejezte a telepítést, akkor a kereskedő megerősítést kap erről.

HCE-DT Ez a Hyundai Construction Equipment cég offline gépdiagnosztikája, amely HiMATE felhasználói hitelesítéssel nyújt hibaelhárítási információkat.

Havi jelentés: A HiMATE által létrehozott jelentés lehetővé teszi a flottakezelés javítását azáltal, hogy e-mailben információkat küld a műveletek összegzéséről és az üzemanyag-fogyasztás elemzéséről. A károsanyag kibocsátás csökkentés az új Cummins (Stage V.) motorral

Az A-sorozat kipufogógáz-utókezelése a „minden az egyben” megoldáson alapul, amely kombinálja az egyedi kipufogót a dízel-oxidációs katalizátorral (DOC), a DEF befecskendezővel (SCR) és egy dízel részecskeszűrővel (DPF).

Fontos szempont, hogy a kipufogógáz-visszavezetést (EGR) el lehessen különíteni a többi technológiai fejlesztéstől. Így egy egyszerű, de erőteljes és ugyanakkor környezetbarát megoldást kapunk – fokozott megbízhatósággal és könnyű karbantartással -, és mindenekelőtt csökkentett üzemanyag-fogyasztással és alacsonyabb működési költséggel, - áll a gyártó által kiadott termékleírásban.

 

Technikai specifikációk

Modell

HX220A L

Motor

Cummins B6.7

Névleges teljesítmény

130 kW / 174 LE

Üzemi súly

22.100 kg

Gépszélesség/ Lánctalp szélesség

2.990 mm / 600 mm

Maximális ásási mélység

6.730 mm

Maximális ásási elérés

9.980 mm

Fordulási sugár

2.890 mm

Kanál ásóerő (ISO)

165 kN

Kanálszár szorítóerő (ISO)

116.1 kN

Via Axiál 

 

 

Ajánló a Magyar Építő Fórum legújabb számából


Lapunk ezúttal is megkérdezte az építőgép forgalmazó és gépkölcsönző szektorban működő nagyvállalatok vezetőit, hogyan értékelik az elmúlt évet és mit várnak 2024-től. 

A világ legjelentősebb építőipari gépkiállításai közül messze az INTERMAT az, amelyik a leghosszabb múltra tekint vissza.Előzetes körkép és gyártói információk. 

2024. évi várakozások az építőiparban. ÉVOSZ: a rendelésállományt és a cégek véleményét figyelembe véve az építőipar 2024-ben a termelés csökkenésére készül.

Impresszum Előfizetés Médiaajánlat Adatvédelem

Brand Content Kft. 2022 ©