Elkészült az M0-s autóút új szakasza

Átadták az M0-s autóútnak az 51-es főút és az M5-ös autópálya közötti újonnan épült 6,3 kilométeres szakaszát. 9,7 milliárd forintba került.

2013. szeptember 03.

Átadták a közlekedőknek az M0-s autóútnak az 51-es főút és M5-ös autópálya közötti újonnan épült 6,3 kilométeres szakaszát.

Az autósok mostantól több mint 75 kilométer hosszan folyamatosan haladhatnak a körgyűrű megépült, az M1-es autópálya és 11-es főút között szakaszán. A beruházással lezárult a körgyűrű déli szektorának bővítése, ezzel a szakasszal nyerték el értelmüket az M7-es és az M6-os között, illetve az M6-os és az 51-es főút között elkészült fejlesztések.  Az M0-s autóút M5-ös autópálya és 51-es főút között új nyomvonalon megépült - kétszer három forgalmi és egy-egy leálló sávos - szakasza az útgyűrű keleti és déli szektorát kapcsolja össze.

A kormány tervei szerint az M7-es és az M5-ös autópályákat összekötő M0-s autóút szeptember közepétől lesz 8 sávos (kétszer három forgalmi, illetve egy-egy leálló). Az M6-os autópálya és az 51-es főút közötti szakasz bal pályáján a kivitelező jelenleg végzi a befejező munkálatokat, ezt követően az M7-es és a 11-es főút között átlagosan 100-110 kilométeres óránkénti sebességgel közlekedhetnek az autósok az M0-son. A 9,7 milliárd forintos beruházás kivitelezője az EMWL Autópálya Konzorcium volt, a projekt az Új Széchenyi Terv forrásaiból, az Európai Unió támogatásával valósult meg.

m0-as autout 02 Bővült a gyűrű - Munkások bontják a lezárást az M0-s autóút új szakaszának átadása után (MTI)

Az a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség tervei szerint a hazai közútfejlesztések jövőre is folytatódnak. Az M0-ásnak a M1-es és a tavaly nyáron átadott, M6-M7-es autópálya közötti szakaszát összekötő 2,7 kilométeres távon szintén ki kell bővíteni a kétszer két sávot az autósok biztonságos közlekedése érdekében.

Már a Google Maps is jelöli, az M0-s mostantól már folytonos:

Nagyobb térképre váltás Forrás: MTI A képek forrása MTI, Fotó: Koszticsák Szilárd

Ajánló a Magyar Építő Fórum legújabb számából


Lapunk ezúttal is megkérdezte az építőgép forgalmazó és gépkölcsönző szektorban működő nagyvállalatok vezetőit, hogyan értékelik az elmúlt évet és mit várnak 2024-től. 

A világ legjelentősebb építőipari gépkiállításai közül messze az INTERMAT az, amelyik a leghosszabb múltra tekint vissza.Előzetes körkép és gyártói információk. 

2024. évi várakozások az építőiparban. ÉVOSZ: a rendelésállományt és a cégek véleményét figyelembe véve az építőipar 2024-ben a termelés csökkenésére készül.

Impresszum Előfizetés Médiaajánlat Adatvédelem Süti beállítások

Brand Content Kft. 2022 ©