Saját termékeit újítja fel és értékesíti a Jungheinrich

A Jungheinrich megnyitja használt targoncák felújítására szakosodott második üzemét a romániai Ploiești-ben.

2022. február 07.

Az új, mintegy 5000 négyzetméteres telephellyel a cég képes kielégíteni a használt ipari targoncák iránti növekvő keresletet, és kapacitásokat teremteni a további növekedéshez. Ploieștiben mostantól az EJE típusú gyalogos kíséretű elektromos emelőkocsikat, elektromos raklapemelőket és az EFG széria modelljeit újítják fel az európai piacra szánva. A beruházással a Jungheinrich példát mutat a körforgásos gazdaság gyakorlati megvalósítására az intralogisztika terén.

A Jungheinrich volt az első gépgyártó, amely megvalósította az ipari targoncák prémium minőségű újragyártását.  A cég azt ígéri, hogy „JUNGSTARS” targoncák – ahogy a felújított járműveket hivatalosan hívják – felújításuk után újszerűek lesznek. A Ploieștiben nemrég megnyílt üzemével a Jungheinrich tovább bővíti meglévő kapacitásait és optimalizálja folyamatait. A használt termékek területén Drezda után Ploiești a Jungheinrich legnagyobb ipari termék-újragyártási helyszíne. Az új üzem megnyitásával a Jungheinrich 2025-ig 25 százalékkal növeli kapacitását ezen a területen.

Ahogy Tino Alban, a Jungheinrich AG Drezdai Használt Teherautó Központjának vezetője fogalmazott: „A fenntarthatóság irányába mutató általános tendencia az iparilag felújított használt termékek iránti folyamatosan növekvő keresletben tükröződik. Főleg a környezettudatos vásárlók számára jelentenek vonzó megoldást, mert a használt gépek felújításával mintegy 80 százalékkal kevesebb széndioxid keletkezik az újak gyártásához képest. A koronavírus járvány idején sok árérzékeny vásárló az olcsóbb, de ugyanakkor nagy teljesítményű használt termékek felé fordult, amelyek ideálisak rövid-közepes üzemidőre vagy tartalék megoldásként.”

A Jungheinrich által előállított gépek utángyártása szabványos eljárás szerint történik, amely minden járműnél azonos, hat meghatározott lépésben történik. A használt járművek műszakilag és esztétikailag újszerű állapotba kerülnek. A Jungheinrich úgynevezett 5 csillagos kritériuma biztosítja, hogy minden járművet a legmagasabb biztonsági és fenntarthatósági szabványok, valamint a legszigorúbb minőségi követelmények szerint készítsenek el. Miközben az olyan alkatrészeket, mint a váz, a motorok és a sebességváltók felújítanak, minden biztonsági szempontból fontos és elhasználódott alkatrészt gyári pótalkatrészekre cserélnek. Az erőforrás- és energiatakarékos újragyártással a Jungheinrich két-három periódussal meghosszabbítja az ipari targoncák életciklusát, és minimálisra csökkenti az új alkatrészek felhasználását. Jelenleg járművenkénti 94 százalékos újrafelhasználási arány érhető el.

https://www.youtube.com/watch?v=QsJKa_rAWQQ

Az EJE és az EFG sorozatok modelljeit a ploiești-i telephelyen újítják fel, a drezdai üzem felelős az összes többi járműtípusért, valamint a komplett logisztikai rendszerekért. A Jungheinrich összes európai elosztóközpontja a két üzembe szállítja felújításra eszközeit. Az ázsiai piacra történő feldolgozás Bangkokban és a kínai Qingpuban történik.

Forrás: Jungheinrich AG

Ajánló a Magyar Építő Fórum legújabb számából


Lapunk ezúttal is megkérdezte az építőgép forgalmazó és gépkölcsönző szektorban működő nagyvállalatok vezetőit, hogyan értékelik az elmúlt évet és mit várnak 2024-től. 

A világ legjelentősebb építőipari gépkiállításai közül messze az INTERMAT az, amelyik a leghosszabb múltra tekint vissza.Előzetes körkép és gyártói információk. 

2024. évi várakozások az építőiparban. ÉVOSZ: a rendelésállományt és a cégek véleményét figyelembe véve az építőipar 2024-ben a termelés csökkenésére készül.

Impresszum Előfizetés Médiaajánlat Adatvédelem Süti beállítások

Brand Content Kft. 2022 ©