Új Kobelco bontó

A Kobelco Construction Machinery Europe (KCME) nemrég jelentette be új generációs, SK550DLC-11 típusjelű bontókotrójának piaci bevezetését.

2022. szeptember 05.

A Kobelco Construction Machinery Europe (KCME) nemrég jelentette be új generációs, SK550DLC-11 típusjelű bontókotrójának piaci bevezetését. Az új gépet úgy tervezték, hogy komolyabb motorteljesítmény mellett tartósabb legyen, és gépkezelői kényelem szempontjából is felülmúlja az elődmodellt.

A 2018-ban bemutatott SK550DLC-10 kotrót leváltó új gépet – csakúgy mint a kisebb kapacitású, de szintén bontásra kihegyezett SK350DLC és SK400DLC modelleket – a Kobelco jól bevált „Next” rendszerével szerelik, mellyel nemcsak a talajszinten és magasban végzendő bontási munkák válnak könnyebbé, de a projektek közti szállítás is.

A 27,5 méteres maximális függőleges kinyúlású SK550DLC-11 négyféle extrahosszú toldattal szerelhető fel, míg egy külön gémkonfigurációval (ennek maximális munkamélysége 6,2 méter) például épületek alsóbb szintjei bonthatók. Ráadásul a szerelékeket a munkák helyszínén is könnyű cserélni.

„A bontógépek terén régóta vezető szerepet betöltő Kobelco ezúttal olyan megoldást kínál ügyfelei számára, mellyel mind talajszinten, mind nagy magasságban végzett bontási munkák elvégezhetők ugyanazzal a géppel. A Next rendszer verhetetlen érv az új modell mellett, hiszen segítségével rengeteg idő és költség takarítható meg: a szerelékek a helyszínen nagyjából fél óra alatt lecserélhetők, míg a kotró egyszerűen szállítható hagyományos tréleren. Ráadásul a SK550DLC-11 erősített alkatrészeket kapott, hogy megbirkózzon a legzordabb körülményekkel is a bontási munkák helyszínén. Mint minden Kobelco munkagépet, legújabb bontókotrónkat is maximális tartósság jellemzi” – mondta el Peter Stuijt, a KCME termékmarketing-menedzsere.

Szöveg és fotó: KCME

Ajánló a Magyar Építő Fórum legújabb számából


Iparági együttműködések. Partnerségek, melyeket nagy gépgyártók kötöttek kisebb, nagyobbrészt a szektoron kívülről jövő szereplőkkel. Teszik ezt annak érdekében, hogy lépést tudjanak tartani az iparág jövőjét meghatározó trendekkel.

Korszakváltás. A csepeli Szabadkikötőben működő MAHART Container Center 2025-ben jelentős technológiai ugrást hajtott végre: a terminál új, SANY gyártmányú, sínre szerelt portáldaruval (RMG – rail-mounted gantry) váltotta le az 53 éves GANZ-berendezést.

Piros pont a jóknak. Évtizedek óta ismeri el a legjobb termékeket előállító szakemberek munkáját a Red Dot dizájndíj. A nemzetközi szakmai zsűri által kiosztott rangos német díj nemcsak a fogyasztási cikkek, hanem a műszaki berendezések, járművek és építőgépek világában is mérvadó.

Impresszum Előfizetés Médiaajánlat Adatvédelem Hozzászólási szabályzat Süti beállítások

Brand Content Kft. 2022 ©