Megérkeztek a Hyster vadonatúj A-szériás targoncái

A Hyster a napokban mutatta be az A-sorozatú villástargonca-családot, melyből a belső égésű motorral szerelt H2.0-3.5A modellek érkeztek meg elsőként.

2022. június 06.

A Hyster a napokban mutatta be az A-sorozatú villástargonca-családot, melyből a belső égésű motorral szerelt H2.0-3.5A modellek érkeztek meg elsőként. A gyártó által „A+ Logic”-nak nevezett rendszer révén – mely egy sor szabadon megválasztható konfigurációt és beállítást takar – a felhasználók saját igényeikre és az adott alkalmazásra szabhatják a targoncákat.

Ennek eredményeképp az egyedileg konfigurált gépek nem csupán a feladathoz illeszkedő magas szintű teljesítményükkel tűnnek ki, de a bekerülési és üzemeltetési költségek is alacsonyak maradnak. Hála az A+ Logic tervezési filozófiájának, a vásárlók egyszerűen juthatnak hozzá azokhoz a funkciókhoz, melyekre a kívánt termelékenység eléréséhez szükségük van, viszont nem kell olyan felesleges extrákért pénzt adniuk, melyeket nem használnának ki.

Első körben a belső égésű motoros Hyster H2.0-3.5A targoncák rendelhetők, melyek típusjele a 2 és 3,5 tonna közti emelési kapacitásra utal. A fent részletezett konfigurációs lehetőségek mellett már az alapmodellek is kitűnnek kedvező fogyasztásukkal, egyszerű karbantarthatóságukkal és a nemkívánatos állásidőt minimálisra csökkentő strapabíró részegységeikkel.

A H2.0-3.5A villástargoncák tágas vezetőállását úgy alakították ki, hogy előre-hátra és felfelé is remek kilátás nyíljon, a vezetőnek pedig bőséges mozgástér álljon rendelkezésére a kényelmes testhelyzet felvételéhez. Az ebből adódó kényelmes, komfortos üzemeltetés azt jelenti, hogy a termelékenység még egy-egy hosszabb műszak végén sem csökken. Hasonló célt szolgálnak a különféle vezetőtámogató rendszerek és a DSS (Dynamic Stability System) menetstabilizáló rendszer is.

Ezen túlmenően minden A-szériás targonca telemetria-előkészítéssel érkezik, vagyis lehetőség van a Hyster Tracker vezetéknélküli flottakezelő rendszer alkalmazására, melyen keresztül rendelkezésre állnak a költségek kézben tartásához, a karbantartások ütemezéséhez és a flotta optimalizálásához nélkülözhetetlen adatok.

Az újonnan piacra dobott modellek az azonos kapacitású Hyster Fortens és XT targoncák helyét veszik át a cég kínálatában. A jövőben az A-sorozat bővülni fog további belsőégésű motoros típusokkal is különféle terhelhetőségekkel.

videó: 

https://www.youtube.com/watch?v=Klc85UVtZ7s

Szöveg, fotó és videó: Hyster Europe

Ajánló a Magyar Építő Fórum legújabb számából


Lapunk ezúttal is megkérdezte az építőgép forgalmazó és gépkölcsönző szektorban működő nagyvállalatok vezetőit, hogyan értékelik az elmúlt évet és mit várnak 2024-től. 

A világ legjelentősebb építőipari gépkiállításai közül messze az INTERMAT az, amelyik a leghosszabb múltra tekint vissza.Előzetes körkép és gyártói információk. 

2024. évi várakozások az építőiparban. ÉVOSZ: a rendelésállományt és a cégek véleményét figyelembe véve az építőipar 2024-ben a termelés csökkenésére készül.

Impresszum Előfizetés Médiaajánlat Adatvédelem Süti beállítások

Brand Content Kft. 2022 ©