A Kato új minikotrója
2019. február 01.

Az új 9VXE-3 minikotró a zéró emissziós motor mellett alapfelszerelésként tartalmazza többek közt a 70 és 95 cm között változtatható szélességű futóművet és a kiegészítő hidraulikarendszert.
Az elektromos 9VXE-3 minikotró megkapta a 9VX-3 modell minden funkcióját, viszont lehetővé teszi az olyan zárt terekben történő munkavégzést is, ahol a kipufogógáz-kibocsátásra vonatkozóan különféle korlátozások vannak érvényben. Így az új modell egyesíti a nulla károsanyag-kibocsátású motor nyújtotta előnyöket az olyan jellemzőkkel, mint például a teleszkóp funkció (amellyel a gép futóművének szélessége 70 és 95 cm között változtatható), vagy a kotró elejéhez vezető kiegészítő hidraulikavezetékek. A gép főbb jellemzői:
- 360 fokban forgatható forgóváz és önállóan 140 fokban kitéríthető gémszerkezet
- 5 lóerős Baldor motor
- 22,7 l/perc maximális szállítóteljesítményű hidraulikarendszer
- 1,6 m legnagyobb ásási mélység
- 953 kg üzemi tömeg
- 2 haladási sebességfokozat
- 30 méternyi elektromos vezeték
- Különféle feszültségekhez alkalmas változatokban rendelhető
Forrás és fotó: Kato
Régiből új

Minőség, pontosság, energiahatékonyság és a források kímélése. A HEWI G. Winkler GmbH céljai eléréséhez a Jungheinrichet bízta meg az új gyár építésével.
Így épült a Néprajzi Múzeum

Interjú Sánta Csaba (ZÁÉV) főmérnökkel, projektigazgatóval és Lendvai Péter (Magyar Építő) létesítmény főmérnökkel, projektigazgató-helyettessel.
Így épült a Magyar Zene Háza

Lapunk exkluzív interjúja Papatyi Balázzsal, a Magyar Építő létesítmény főmérnökével, a kivitelezés vezetőjével.
Kommentek