A hagyománynak tekinthető, 4 napos szakmai rendezvénysorozat augusztus 11-én kezdődik.
A Husqvarna a német piacot célozza
A Husqvarna jelentősen növelné a piaci részesedését Németországban. A tervekről a cég vezetője beszélt a Baumán.
2013. április 23.

A Husqvarna Construction Products célja, hogy jelentősen növelje piaci részesedését Németországban a befektetési, az értékesítési, szolgáltatási területen - tudósít az International Rental News.
Anders Strøby, a svéd Husqvarna Construction vezetője a Bauma kiállításon nyilatkozott a cég terveiről. Strøby szerint Németország volt a legnagyobb piac Európában a vállalat termékei számára termékei - vágás, csiszolás és felület előkészítő eszközök terén is -, Husqvarna tehát továbbra is intenzíven jelen lenne a német piacon.
"Mi sohasem az árban versenyeztünk", jelentette ki Strøby, hozzátette: "a versenyképességünk alapja, hogy jobb termékeket és szolgáltatásokat kínálunk a vevőink számára." Ehhez kapcsolódik, hogy a Husqvarna új szolgáltató központot nyit Dortmundban, ami kiegészíti a már meglévő München közelében lévő központot, és bővíti értékesítési hálózatát is.
Anders Strøby, a svéd Husqvarna Construction vezetője a Bauma kiállításon nyilatkozott a cég terveiről. Strøby szerint Németország volt a legnagyobb piac Európában a vállalat termékei számára termékei - vágás, csiszolás és felület előkészítő eszközök terén is -, Husqvarna tehát továbbra is intenzíven jelen lenne a német piacon.
"Mi sohasem az árban versenyeztünk", jelentette ki Strøby, hozzátette: "a versenyképességünk alapja, hogy jobb termékeket és szolgáltatásokat kínálunk a vevőink számára." Ehhez kapcsolódik, hogy a Husqvarna új szolgáltató központot nyit Dortmundban, ami kiegészíti a már meglévő München közelében lévő központot, és bővíti értékesítési hálózatát is.
AJÁNLÓ
Így épült a Magyar Zene Háza

Lapunk exkluzív interjúja Papatyi Balázzsal, a Magyar Építő létesítmény főmérnökével, a kivitelezés vezetőjével.
Hírdetés
Kommentek