Egymilliónál tart a Kubota

Nemrég gördült le a gyártósorról az egymilliomodik Kubota kotró. 

2025. március 04.

A kotrógépek gyártásában a szerény kezdetektől a világszínvonalig vezető úton a Kubota útja 1974-ben kezdődött a KH1-gyel, a vállalat első mini kotrógépével. 1979-re a Kubota kibővítette kínálatát a KH4 és KH7 modellekkel, amely növelték a sokoldalúságot a különböző vevői igények kielégítésére. Ebben az évben a Kubota kotrógépeit bevezették az európai piacra is.

A forradalmi KX sorozat 1988-ban debütált, ezen a szérián sok fejlesztést hajtottak végre elsősorban a hidraulikus teljesítmény, a tartósság és a kezelői kényelem terén. A Kubota innováció iránti elkötelezettsége 1999-ben folytatódott az U sorozat piacra dobásával, amely úttörő szerepet játszott a szűk helyeken való manőverezhetőség megvalósításával.

2002-ben ünnepelte a Kubota  a 100 000. kotrógépének gyártását, ez a szám a márka globális növekedésének is köszönhető volt.  Négy évvel később a vállalat bemutatta a KX080-3-at, az eddigi legnagyobb kotrógépét, amelyet nagy igénybevételű alkalmazásokhoz terveztek, miközben megőrizte a Kubota által ismert minőséget és megbízhatóságot.

Kubota_KX080-3

A Kubota továbbra is őrzi vezető szerepet Európában a 8 tonnáig terjedő méretosztályban. Az 1 000 000 kotrógép gyártásának mérföldkövét ünnepelve a Kubota kiemeli a minőség és innováció iránti elkötelezettségét, valamint céljaként  ügyfelei bizalmának megtartását világszerte. 

Az egymillió kotrógép több, mint egy szám; miközben a Kubota ezt az eredményt ünnepli, megerősíti elkötelezettségét a technológia fejlesztése és a fenntarthatóság  mellett. A jövőre nézve a Kubota célja az, hogy megőrizze piacvezető pozícióját ügyfélközpontú megoldásokkal előmozdítva az építőipar, a mezőgazdaság és a talajművelés fejlődését.

Kubota sajtóközlemény

                     

 

Ajánló a Magyar Építő Fórum legújabb számából


Iparági együttműködések. Partnerségek, melyeket nagy gépgyártók kötöttek kisebb, nagyobbrészt a szektoron kívülről jövő szereplőkkel. Teszik ezt annak érdekében, hogy lépést tudjanak tartani az iparág jövőjét meghatározó trendekkel.

Korszakváltás. A csepeli Szabadkikötőben működő MAHART Container Center 2025-ben jelentős technológiai ugrást hajtott végre: a terminál új, SANY gyártmányú, sínre szerelt portáldaruval (RMG – rail-mounted gantry) váltotta le az 53 éves GANZ-berendezést.

Piros pont a jóknak. Évtizedek óta ismeri el a legjobb termékeket előállító szakemberek munkáját a Red Dot dizájndíj. A nemzetközi szakmai zsűri által kiosztott rangos német díj nemcsak a fogyasztási cikkek, hanem a műszaki berendezések, járművek és építőgépek világában is mérvadó.

Impresszum Előfizetés Médiaajánlat Adatvédelem Hozzászólási szabályzat Süti beállítások

Brand Content Kft. 2022 ©