Új CTE ZED 20.4 személyemelő

Az élénk kereslet ösztönzi a fejlesztést.

2021. január 07.

Napjainkban a bérlők és más felhasználók részéről a 20 méter körüli munkamagasságú eszközök iránt mutatkozik a legnagyobb kereslet, ami nem meglepő, hiszen ezek az emelők ötvözik leginkább a kompakt méreteket és a sokoldalúságot, ezáltal sokféle, magasban végzett munkához alkalmasak.

Mióta első teherautóra épített csuklós kialakítású eszközét bemutatta, a CTE kutatás-fejlesztés szempontjából mindig erre a munkamagasságra összpontosított. 1996 óta a hasonló emelők számítanak a cég védjegyének. A ZED 20.4 típusjelű modell pedig több áttervezést követően a felépítés és a felhasznált anyagok optimalizálásának eredményeképp született meg.

Az áttervezés során jelentős változásokon esett át a felépítmény, ami azt eredményezte, hogy a csuklós szerkezet könnyebb, és ami fontosabb, merevebb és erősebb lett. További előnyként a módosítás révén egyszerűsödött a gyártás és az összeszerelés folyamata is. Az új szerkezet kiváló minőségű SSAB Strenx acélból készül.

Az Isuzu M21 Ground vagy Iveco Daily alvázra szerelt CTE ZED 20.4 új felépítménye elérhető HN konfigurációban is, melynek betűkódja a hidraulikus kitalpalásra és a keskeny (narrow) változatra utal.

Isuzu alvázra építve a CTE ZED 20.4 HN munkamagassága eléri a 20 métert, oldalkinyúlása 8,2 méter, terhelhetősége pedig 200 kg (utóbbi egy kiegészítő teherérzékelő megrendelésével 280 kg-ra növelhető). Az emelő dupla ollós szerkezetét teleszkópos gém egészíti ki. A forgástartomány a torony esetében ± 310 fok, míg a kosár ± 65 fokos tartományban forgatható. A proporcionális szelepekkel megoldott elektrohidraulikus irányítás a földről és a kosárból is használható, míg a hidraulikus stabilizátorokat talajnyomás-érzékelőkkel látták el.

CTE Spa alapján Maép

Ajánló a Magyar Építő Fórum legújabb számából


Hét év után ismét megrendezik a legnagyobb hazai építőgép-kiállítást. Tekintsünk a múltba: hogyan és mikor kezdődött a Magyarországon forgalmazott építőipari gépek bemutatása?

Az ÉBSZ Kiállításokon a gépkezelő verseny mindig nagy attrakció. Nem lesz ez másként az idei Gépshow-on sem.

Négy évtized elég volt ahhoz, hogy Kína a semmiből a világ autóipari nagyhatalmává váljon. Összeállítás arról, hogyan hódítanak a világban és Magyarországon.

Impresszum Előfizetés Médiaajánlat Adatvédelem Süti beállítások

Brand Content Kft. 2022 ©