referenciak.com - az online jelenlét szerepe a modern üzleti beszerzési folyamatokban

2017. június 01.

Nemzetközi felmérések (pl. Accenture, Hubspot, Google/Millward) felmérései szerint a döntések előkészítése jelentős részben online gyűjtött adatok alapján történik:  a B2B beszerzők több mint 90%-a végez valamilyen online keresést, információ gyűjtést a beszerzési folyamat során. Nemcsak a keresések száma, hanem az arra fordított idő is folyamatosan növekszik: egyre mélyebben és átfogóbban tájékozódnak a beszerzők online módon. 

Továbbá fontos kiemelni azt is, hogy a beszerzők olyan beszállítók termékeit, szolgáltatásait keresik, akik értik a problémáikat, tapasztalatokkal bírnak az adott iparágban és képesek is megfelelő megoldást leszállítani. Erre vonatkozóan a leghitelesebb választ az adott szállító a referenciák vagy független értékelések bemutatásával adhatja meg, ezért fontos, hogy a referencia bemutatása minél informatívabb legyen, a beszerző megtalálja a számára releváns információkat (mikor, hol teljesült, ki volt a megrendelő, konkrétan milyen terméket / szolgáltatást nyújtott a szállító stb.).

A fenti problémákat (strukturálatlan, nem releváns információk) hidalja át a referenciak.com által nyújtott online platform, amely egységes adattartalommal, kereshető adatbázis tárolja a felhasználók által rögzített referenciákat. Azokhoz kapcsolódóan különböző kiegészítő tartalmak (képek, csatolt web és videó linkek, googlemap térkép) csatolhatok, illetve a potenciális megrendelők meggyőzését támogatja, hogy akár a esettanulmány is létrehozhat az adott referenciához kapcsolódóan.

Természetesen a végső döntésben az esetek  többségében az árazás a legfontosabb szempont: erre vonatkozó felmérések 50-60%-os súlyt adnak az árazási szempontoknak.  Ugyanakkor ahhoz, hogy a beszerzési folyamat során egyáltalán térképre kerüljön az adott vállalkozás és meghívják egy ajánlati tenderre, elengedhetetlen az aktív és meggyőző online jelenlét! Ehhez nem elég csak egy honlappal és esetleg közösségi média felülettel rendelkezni, hanem egy széles spektrumot lefedő, tartalom marketing eszköztárat aktívan alkalmazó stratégia és jelenlét szükséges.

A MAÉP magazin olvasói számára felajánlunk egy kedvezményes hozzáférési lehetőséget a referenciak.com új fejlesztésű online marketing eszközéhez. A regisztrált felhasználók az alábbi kupon kóddal 6 hónapig ingyenesen használhatják a referenciak.com „extra” előfizetői csomagját. Azt követően pedig az alapcsomagot továbbra is ingyen használhatják. A belépéshez szükséges jelszó a következő:      maeprefcom6monextra

 

 

 

 

Ajánló a Magyar Építő Fórum legújabb számából


A korábban jól ismert Doosan márkanevet januárban Develonra változtatta az új tulajdonos. Megnéztük, milyen munkagépek kerültek az új brand alatt a piacra. A képen a novemberben bejelentett új átrakó látható.

Az elmúlt fél évben az abroncsgyártók nem fukarkodtak új típusok és méretváltozatok bejelentésével, ezekből válogattunk. A képen a Michelin Crossgrip abroncsa látható.

Számos hazai fejlesztés könnyítheti meg az építőiparban vagy az építőanyag gyártásban dolgozó szakemberek dolgát. Az elmúlt néhány hónap ígéretes hazai fejlesztéseiről olvashatnak. A képen hőszigetelő üveghab látható.

Impresszum Előfizetés Médiaajánlat Adatvédelem

Brand Content Kft. 2022 ©