A Husqvarna a német piacot célozza

A Husqvarna jelentősen növelné a piaci részesedését Németországban. A tervekről a cég vezetője beszélt a Baumán.

2013. április 23.

A Husqvarna Construction Products célja, hogy jelentősen növelje piaci részesedését Németországban a befektetési, az értékesítési, szolgáltatási területen - tudósít az International Rental News.

Anders Strøby, a svéd Husqvarna Construction vezetője a Bauma kiállításon nyilatkozott a cég terveiről.  Strøby szerint Németország volt a legnagyobb piac Európában a  vállalat termékei számára termékei - vágás, csiszolás és felület előkészítő eszközök terén is -, Husqvarna tehát továbbra is intenzíven jelen lenne a német piacon.

"Mi sohasem az árban versenyeztünk", jelentette ki Strøby, hozzátette: "a versenyképességünk alapja, hogy jobb termékeket és szolgáltatásokat kínálunk a vevőink számára." Ehhez kapcsolódik, hogy a Husqvarna új szolgáltató központot nyit Dortmundban, ami kiegészíti a már meglévő München közelében lévő központot, és bővíti értékesítési hálózatát is.

Ajánló a Magyar Építő Fórum legújabb számából


Lapunk ezúttal is megkérdezte az építőgép forgalmazó és gépkölcsönző szektorban működő nagyvállalatok vezetőit, hogyan értékelik az elmúlt évet és mit várnak 2024-től. 

A világ legjelentősebb építőipari gépkiállításai közül messze az INTERMAT az, amelyik a leghosszabb múltra tekint vissza.Előzetes körkép és gyártói információk. 

2024. évi várakozások az építőiparban. ÉVOSZ: a rendelésállományt és a cégek véleményét figyelembe véve az építőipar 2024-ben a termelés csökkenésére készül.

Impresszum Előfizetés Médiaajánlat Adatvédelem Süti beállítások

Brand Content Kft. 2022 ©