referenciak.com - az online jelenlét szerepe a modern üzleti beszerzési folyamatokban
Az internet alapú technológiák fejlődésével az élet minden területén átalakult az információhoz való hozzáférés, valamint az információszerzés és erre épülő döntések meghozatalának folyamata. Ezért fontos a vállalkozásoknak érteni, hogyan használják a beszerzők az online platformokat, keresési lehetőségeket? Hogyan befolyásolják a beszerzők döntési folyamatait az online elérhető információk?
Nemzetközi felmérések (pl. Accenture, Hubspot, Google/Millward) felmérései szerint a döntések előkészítése jelentős részben online gyűjtött adatok alapján történik: a B2B beszerzők több mint 90%-a végez valamilyen online keresést, információ gyűjtést a beszerzési folyamat során. Nemcsak a keresések száma, hanem az arra fordított idő is folyamatosan növekszik: egyre mélyebben és átfogóbban tájékozódnak a beszerzők online módon.
Írjon nekünk!
Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, ami érdekes lehet? Tud egy jó építőgépes újdonságot, amiről nem adtunk hírt? Lenne egy esemény vagy egy beruházás, amiről beszámolhatnánk?