
Hazai napenergia hírek
Európa legnagyobb tetőnaperőmű-parkját építi fel az Audi Győrben, a Bükkábrányi naperőműnek pedig már megkezdődött a próbaüzeme.

A Kubota V5009 az év dízelmotora
2019-ben a Kubota Corporation nyerte el a tekintélyes európai „Év Dízelmotora” díjat, ezzel először részesült japán vállalat a rangos elismerésben.

Magyar stadionok nemzetközi versenyben
Idén két magyar jelölt, a MOL Aréna Sóstó és a DVTK Stadion is bekerült az Év Stadionja díjért vívott versenybe.

Együttműködési megállapodást kötött a Poli-Farbe és a Sniezka
A magyar festékgyártó várakozásai szerint megerősíti exportját a régióban, illetve a beltéri festékekhez hasonló pozíciókat építhet ki a piacon.

Új CASE vibrohenger család
A CASE Construction Equipment nemrég jelentette be egy új kompakt vibrohenger-család forgalmazásának megkezdését.

Céges hírek itthonról
Jelentősen növelte magyarországi bevételét a Mapei, Jász-Nagykun-Szolnok megyében házgyári beruházás indul.

Építőipari képzőközpontok szükségessége
Az építőipari szakképzés és felnőttképzés területén súlyos probléma a gyakorlati oktatás nem megfelelő helyzete, mutat rá az ÉVOSZ.

Új dokkoló rendszer a Bobcat-től
A Bobcat új fejlesztése: hidraulikus szerelékek cseréje pillanatok alatt a fülke elhagyása nélkül.

A Kato új minikotrója
A nemrég befejeződött World of Concrete kiállításon Las Vegas-ban mutatták be a Kato új, 9VXE-3 elektromos minikotróját.

Dél-Kelet Európa építési piaca
Európa kelet- és nyugat-balkáni országaiban még mindig optimista a jövőkép.

Idén is nőnek az építőanyagok árai
A szakmai szövetség 5 és 10 százalék közötti áremelkedéssel és a hazai építőanyag-piac további bővülésével számol a 2019-es évre.

Hírek Európából
Angliában helyreállították a világ első öntöttvas hídját, Berlinben óriási beruházás zajlik, Kalinyingrádnál pedig úszó LNG-terminált avattak.
referenciak.com - az online jelenlét szerepe a modern üzleti beszerzési folyamatokban
Az internet alapú technológiák fejlődésével az élet minden területén átalakult az információhoz való hozzáférés, valamint az információszerzés és erre épülő döntések meghozatalának folyamata. Ezért fontos a vállalkozásoknak érteni, hogyan használják a beszerzők az online platformokat, keresési lehetőségeket? Hogyan befolyásolják a beszerzők döntési folyamatait az online elérhető információk?
Nemzetközi felmérések (pl. Accenture, Hubspot, Google/Millward) felmérései szerint a döntések előkészítése jelentős részben online gyűjtött adatok alapján történik: a B2B beszerzők több mint 90%-a végez valamilyen online keresést, információ gyűjtést a beszerzési folyamat során. Nemcsak a keresések száma, hanem az arra fordított idő is folyamatosan növekszik: egyre mélyebben és átfogóbban tájékozódnak a beszerzők online módon.
Írjon nekünk!
Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, ami érdekes lehet? Tud egy jó építőgépes újdonságot, amiről nem adtunk hírt? Lenne egy esemény vagy egy beruházás, amiről beszámolhatnánk?